2015. október 11., vasárnap

Második díjam

Hi Everyone!
Mint látjátok ez nem a 11. rész, és nem is késési bejelentés. Ahogy a cím is árulkodik, megkaptam második díjamat, aminek hihetetlenül örülök. A rész készülőben van, de nem tudom meghatározni a felkerülési idejét. 









Szabályok: 


1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki kitől van!
2. Olvasd el annak a blogját akitől kaptad! (Kész)
3. Írj 12 dolgot annak a blogjáról akitől kaptad! 
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról! 
5. Válaszolj 12 kérdésre! 
6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatosan!
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad! 
8. Cserélj linket!
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat!
10. Tedd ki a "plecsnit", egy jól látható helyre, hogy az én blogomra vezessen!

Köszönöm a díjat MóniOfficialnak, a Ready To Run írójának. Hihetetlenül örülök neki!


12 dolog Móni blogjáról:


1. Egyre jobban tetszik ahogyan írsz.
2. Tetszik maga az alap történet, és ahogy tovább alakítod.
3. A főszereplő, Katy karakterével jól lehet azonosulni.
4. Kicsit idegtépő, mikor az izgalmas jelenetnél félbeszakítod az eseményeket
5. Néha elfelejtek megjegyzést írni a felkerült részhez. (De végül mindig írok.)
6. A One Direction, a történetben csak egy átlagos zenekar, akik sikerre vágynak. 
7. Felkelti a kíváncsiságom.
8. Izgalmas.
9. A részeket 2 hetente hozod.
10. Kevés kommentet kapsz, de remélem ez változik.
11. A design nagyon tetszik.
12. Nagyon várom a következő részt.



 12 dolog a saját blogomról:

  

1. Egy kicsit zavaros az első pár rész után, és közben is.
2. Az első fejlécet Mónitól kaptam. (Köszönöm :))
3. Amikor elkezdtem írni a történetet, nem akartam, hogy benne legyen egy One Direction tag is.
4. Az írás alatt változott meg a véleményem, és muszáj voltam belerakni Harryt, bár így kicsit zavaros lehet a történet.
5. 2 követője van a blognak. 
6. Nincs olyan rész, amit ne úgy írnék, hogy dübörög a zene a fülembe. 
7. Nem mindig vagyok megelégedve azzal amit írok. Szerintem van hova fejlődnöm, és amilyen szinten most vagyok, ez nem az amivel majd könyvet szeretnék kiadni a kezeimből. 
8. Szeretném, ha sikeres lenne a blog, de ez most még nem valósulhat meg. Talán majd meg fog, talán nem.
9. Rengeteget csúsztam már részekkel. 
10. A részek megírásánál sokszor megakadok, és egy ideig fogalmam sincs mit írhatnék.
11. Sokszor zavarosan írok, és ezt nem mindig veszem észre...
12. Fogalmam sincs hány rész lesz még, de a fejemben a történet jó messzire nyúlik el.



12 kérdés, válasz:


1. Mi a véleményed az írásomról?
Szerintem egyre jobb ahogy írsz, tetszik.
2. Min kellene változtatnom?
Nem tudom. Szerintem semmin. 
3. Mi fogott meg a történetben?
Az, hogy van benne izgalom, és ez volt az első olyan blog, amit úgy olvasok, hogy Niall a főszereplő, és kíváncsi voltam hogyan alakítod.
4. Ki az eddigi kedvenc szereplőd?
Ha így jobban belegondolok, akkor Louis és Niall között kell vívódnom. 
Mert, hát Louis imádnivaló a hülyeségeivel, de Niall is ott van, aki olyan aranyos tud lenni. Szóval azt hiszem így ők ketten. 
5. Szerinted mi lesz a történet vége?
Hú... hát nem is tudom. Ezen még nem gondolkodtam. Az tuti, hogy Niallel összejönnek. Az biztos. A banda az befut, és Katyék Amber nélkül boldogulnak az életben. Valami ilyesmit tudok elképzelni. Hogy a múltat maguk mögött hagyva boldogan végződnek a dolgok.
6. Kedveled az írásom?
Igen, tetszik.
7. Mit vársz a következő részektől?
Fordulatot, izgalmat. Azt hiszem ennyi. 
(Több kérdést nem kaptam.)




12 kérdés:

1. Szerinted milyen a blog kinézete?
2. Látsz tartalmas jövőt a blogban?
3. Mi tetszik/ avagy nem tetszik a történetben?
4. Mi a véleményed az írásomról?
5. Mi a véleményed Harry és Anabell párosáról? Mit gondolsz, mi történik velük?
6. Neked mennyire fekszik ez a lovas, rejtélyes történet?
7. Ha a jövőbe látnál, mit mondanál? Milyen befejezése lenne ennek az egész történetnek? Egyszer csak félbeszakad minden, és a remény megsemmisül mindenki számára? Mondd el Te mit gondolsz!
8. Ha összehasonlítanád az írási stílusom más írók írásaival, akik az egész blogger világban a legismertebbek, és tényleg baromi jól írnak, mennyire érek fel hozzájuk?
9. Ki a kedvenc karaktered?
10. Kinek lennél a helyében, és miért?
11. Szerinted milyen változtatásokat kellene véghez vinnem?
12. Úgy alapjában véve megtudod fogalmazni az összegző véleményed a blogról?


Akiknek tova száll ez a díj:
- Chiyako Kuro: Angyali Démon
- Effy: Beautiful War [Harry Styles AU]HOME [Harry Styles AU]

2 megjegyzés: