2015. augusztus 23., vasárnap

Mozgalom az elfeledett bloggerekért - díj

Hi Everyone!
Nos, mint Ti is látjátok, nem résszel érkeztem... kicsit fura lenne, mert ma kiraktam a 6.részt. Mindegy, ez nem is lényeges. Megköszönném még egyszer a díjat Mónikának, a Ready To Run című blog írójának. Nagyon megleptél vele, mikor értesítettél róla. Bloggeres életem első díja, aminek hihetetlenül örülök, és remélem még lesz részem ilyesmiben. :) 

" Biztosan ti is találkoztatok már olyan bloggal, ami tényleg igényesen volt megírva, és eszméletlen alap történettel rendelkezett, viszont az író, semmilyen visszajelzést nem kapott. Ott virítottak a feliratkozók, de kommenteket, és pipákat nem kaptak. Ilyenkor elgondolkodom rajta, hogy milyen lehet az írónak így? Elsősorban magunknak írunk, de legbelül tudjuk, hogy a visszajelzések is sokat számítanak. Ennek érdekében szeretnék elindítani egy kampányt, ami segítene felfedni a JÓ írókat, hogy minél többen eltudják olvasni a sztorijaikat, hiszen megérdemlik, és az olvasók is élményekkel gazdagodhatnak!" 

A részleteket ITT olvashatjátok.

Feltételek:
  • Megköszönöd annak, akitől ezt a "díjat" kaptad, hiszen ennyi mindenkinek jár, és az alap műveltség része. 
  • Beleolvasol annak a blogjába akitől kaptad.
  • Ha tetszik hagyj nyomot magad után, hiszen ennyit megérdemel, főleg, ha a tetszésedet is elnyerte! Ha nem, akkor ezt kihagyhatod.
  • Írj 3 dolgot, ami tetszett a történetben, vagy az íróban. 
  • Írj 2 dolgot, amin viszont még javíthatna! Ennél a lépésnél figyelj, hogy ne legyél bántó, és a tanácsaid építő jellegűek legyenek!
  • Írj egy kis ajánlót, hogy mit gondolsz összességében a blogról, kinek ajánlod, stb.

  • Küldd tovább embereknek, de figyelj, hogy legyenek köztük olyanok, akik szerinted jól írnak, de nem kapnak elég figyelmet! Küldheted híresebb blogoknak is, így többen megtudhatják, hogy van ez a mozgalom, és persze az ő történeteiket sem ismeri mindenki, egy kis plusz, mindenkinek jár! Csak kérlek figyeljetek arra, hogy annak már ne küldjétek, aki 40-szer megkapta!
  • Rakjátok majd ki a blogotok modul sávjába ezt a képet, de úgy, hogy erre a bejegyzésre mutasson!





Ami tetszik Móni történetében:

  • Hihetetlen, hogy milyen jól lehet azonosulni a szereplőkkel, a karakterek remekül vannak megformálva.
  • Tetszik, hogy a One Direction a történetben nem egy híres brit banda, hanem egy átlagos kis zenekar, akik a sikerre vágynak. 
  • Tetszik benne az, hogy megmutatja, az életben minden apró dolognak örülnünk kell, meg kell tanulnunk értékelni dolgokat. Ezt bizonyítja az is, hogy a főszereplő elveszti család tagjait, de azt is átadja üzenetben, hogy akit a földön hagytak, annál nem biztos, hogy a szenvedést szeretnék látni fentről, mert ők elmentek. A főszereplő hihetetlen milyen erővel képes túljutni a gyászon anyukája elvesztése után. 
Ami nem tetszik Móni történetében:

  • A megfogalmazás nekem kicsit fura, olyan, mintha megbújt részletek lennének a sorok között, amit nem szeretnél kifejteni. 
  • Szerintem kicsit keveset osztasz meg a szereplők gondolataiból, ez az ami nekem kicsit zavaró. Eddig mindig olyan történetet olvastam, amiben beleláttam a szereplők fejébe.
Ajánlom azoknak a blogot, akik szeretnének egy Niall-es történetet olvasni, mely az izgalmakról, a fordulatokról, csalódásokról mesél. Egy csodálatos történet, mely részről részre fejlődési irányba mutat. Szerintem az író egy nap sikeres bloggeres lesz. 

Akiknek tovább küldöm: 

4 megjegyzés:

  1. Awww hihetetlenül örülök a dijadnak! Borzalmasan buszke vagyok rád bubukam!!
    Imádlak te kis hulye:Caroline xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a díjat! Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Várom a kövi részt!

    VálaszTörlés
  3. Te jó, ég sikerült megsiratnod. Nagyon szépen köszönöm a véleményedet. ♥♥
    Büszke vagyok rád nagyon. :)
    Mónika

    VálaszTörlés