2015. augusztus 26., szerda

Hi Everyone!

Hi Everyone! 
Mint látjátok, nem résszel jelentkezek. Az előző résznél, amit kiírtam, hogy vegyétek figyelembe a másik blogot is; a dolgok változtak. A barátnőm visszatért, és újra együtt folytatjuk. Ezt azért éreztem fontosnak kiírni, mert nem akartam, hogy úgy tűnjön, átverlek titeket. Szóval, hogy ezt tisztáztuk, nagyon sok dolgot szeretnék veletek megosztani, ami fontos lehet a blogra nézve.
   Az egyik dolog, hogy Chiyako Kuro, az Angyali démon írója véleményében felmerül Ana és az apja közötti kapcsolat. Ezzel lehet, hogy nem mindenki van tisztában, ezért szeretném tisztázni, hogy mindenre gondoltam, és a dolgok hamarosan mindenki számára egyértelműek lesznek. A múlt történéseire is hamarosan szánok részt.
   Lehet, hogy ez nem ide tartozik, de kezdő pályán vagyok, ezért vannak hibáim, amiket próbálok kiegyenlíteni, kisebb-nagyobb sikerrel.
   A másik amit még most az elején el szeretnék mondani(mert mire odajutok, biztosan elfelejtem), hogy az epilógus megírásával tervezek egy kihagyott jelenetes "záró bejegyzés" féleségűt megírni, ha mindenki benne van.

                                     Egy random kép, mivel régen került fel ilyesmi. :)

Hát, úgy dióhélyban nagyjából ennyi lenne, amit meg szerettem volna osztani veletek, hogy Ti is értsétek mi, hogyan, és miért. Nagyon régóta ott motoszkáltak már ezek a dolgok a fejemben, és csak most tudtam odajutni, hogy leírhassam. 
Köszönöm, hogy elolvastad!:)
 ~FlowerGirl~*
Ui.: A címmel kapcsolatban nem jutott eszembe jobb! :D 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése